Kızlar ben 7 ay önce sezeryan doğum yaptım kendi isteğimle sütümü üç aydan sonra bu aya kadar sağarak vermek zorunda kaldım artık anne sütü almıyor bebeğim ve diyet yapmak istiyorum ama bu sezeryan göbeği kesin kalıyor doğru mu bende gittikçe kilo alıyorum çünkü emziremedğim için kilolarım kaldı tabi haliyle. Var mı aranızda zayıflatabilsen ve neler yaptınız bunun için