Sabah 7 den beri ayakta toplasan 3saat uyumamış tır değişik şekilde ağlıyor uyuyor 15 dakka falan bi uyanıyor gülücükler saçıyor garip garip sesler çıkarıyor bi türlü anlam veremedim bugün neyi var 3 ay 9 günlüğüüz varmı bizim gibi olan meme emerken elini sokmaya çalışıyor memeyi tutup tutup çekiyor koala gibi gezmek istiyor yıldım resmen kahvaltı, bile yapamadım gazınıda çıkarıyorum yok uyumuyor delircem 😓😓😓