Efeninannesiii02 Kızlar çarşamba günü 2. Ay aşımızı vurduk ama oğlumun sol bacağında kırmızı şişkinlik(sert) oluşmuş doktor kolonya pamuğa dök ve oraya sür geçer dedi daha önce başına böyle bisi gelen var mı varsa ne kullanınca geçti acaba????