Neslihanysldl UmayDuruMom cildi dökülüyor yenileniyor,hiçbir şey yapmanıza gerek yok,temiz olsun yeter.Kuruysa bebek nemlendiricilerinden kullanabilirsiniz
Senemmm11 UmayDuruMom 1 bardak kaynamış suyu buzdolabına koy sonra hergün o suyla pamuk yardımıyla yüzünü sil bebeğinin
BademsMam UmayDuruMom yenidoğanlarda olabiliyor normal bişey doktorunuzdan uygun nemlendirici yazdırıp onu kullanabilirsin
Princessmother UmayDuruMom Bizde de vardı ilk zamanlar canım kuruluktan diye düşünüyorum, duştan sonra yağla güzelce bizim kalmadı mesela hiç
UmayDuruMom Neslihanysldl isilik le döküntü tarzı birşey ama beyaz ağlayınca felan çok belli oluyor sıcaktan olmuş olabilir mi
Princessmother UmayDuruMom Biz mustelanın kullanıyoruz canım. Sende ne var bilmiyorum ama nemlendir suratını geçecek merak etme
Neslihanysldl UmayDuruMom isilim gibi görmedim ama evini sıcaksa kat kat giydirmeyin ,ciltleri hassas ve yeni doğduğu için yenilenecek ☺️
Senemmm11 UmayDuruMom evet canım dolaba koy beklet çıkardığın gibi pamuk batır yüzünü sil birkaç gün tekrarla
Senemmm11 UmayDuruMom bizimki sıcaktan oluyordu aynı böyleydi yanaklarında vardı doktor öyle yap demişti bizimki bi 20 günlük falan vardı