Kızlarr yatak odamızın nemi %50-60-70 lerden aşağıya hiç düşmüyor derecelerde fakat her kış bebeğimin burnu tıkanıyor gece. Bu buhar makinaları nemi arttırıyor bildiğim kadarıyla ee bizim zaten nem çok yüksek bize çözüm olur mu? Sizlere çözüm oldu mu? Hergün evi fazlaca havalandırıyorum ama fark eden bişey olmuyor