Balkizinannesi18 biz bugün 9 aylık olduk 😊 emekliyoruz , kendi kendimize kalkıp oturuyoruz , tutunup ayağa kalkıp yürüyoruz , ellerimizi bırakıp 1 dakika ayakta desteksiz duruyoruz ve desteksiz 2 3 adip atıyoruz , gel gel , öpücük yapıyoruz , başka odadayken seslenince yanıma geliyor , kızınca kizdigimi anlayıp ağlıyor sevince gülüyor 😊 ablasıyla bol bol oyuncak için kavga ediyor arada çığlık stiyor ceee demeyi baba dede mama demeti öğrendik aklıma gelen bunlar bu arada asi için ne zaman gideceksiniz ben pazartesi gitmeyi düşünüyorum