Anne06_ kizlar sidefwr damla aldik kilosuna göre vereceksin demişler en son 7.300 du 4 ay 19 ginluk ne kadara ve ne zaman vermem gerek
Anne06_ Ikrabebek kutunun yan kısmında 4 ile 10 yas çocuklar için kullanıma uygundur yazıyor sizde de öylemi yazıyor
MihraKus 7 damla yeterlidir diye düşünüyorum kilo başına bir damla çünkü . Yemekten yarım saat sonra verin süt ve süt ürünleriyle vermeyin emilimi düşüyormuş doktorumuz öyle demişti