Hpkys53 Mümkün eğer yaptırdığınız yer karıştırıyorsa testleri negatif çıkar. Benim başıma geldi. Ada Tıp diye bir hastanede kan tahlili yaptırdım. Adetim 10 güne yakın gecikmişti. Testim negatif çıktı. Ben de bir güzel pilatese gidip esnedim. Gecikti ya rahatlatır beni olurum diye hareketler yaptım. Oda yetmedi sancılarıma dayanamadım majezik içtim günde 3 sefer. Artık yürüyemeyecek hale geldim sancıdan, doktorumu aradım. Kist var herhalde kan negatif çıktığına göre dedi. Ama yine de bi laboratuvara kan vermemi söyledi güvenemedim oraya dedi. Muayeneye gittim meğer hamileymişim o sancılarda kist patlamasıymış.