OzlemAlisa Kızım 15 aylik. Gece 1 kez mama içiyor. Internetten almistik. Aptamil 3 numara geldi 9 12 ay. Ztn 350 gr hemen bitiyor hic iadeyle uğraşmasam versem ne olur?
Kavinsmom Üretici firma önermiyor. Bebeğe bir fayda sağlaması için onun içinde bulunduğu zamanın gereksinimini tüketmeli içerikleri farklı ama içince ne olur en fazla az fayda görür.
OzlemAlisa Kavinsmom ya zaten anne sutu de aliyor hemde fazlasiyla 😂 gece okadar sık emmek istiyoki süt gelmiyor ozman icin takviye veriyordum dusunduren o oldu
Kavinsmom Yani ezcümle elbette zehirlenmeyecek ama fayda sağlamayabilir boşuna bunlara ay sınırı vermiyorlardır zararı Olmaz siz karar verin o yüzden