Kendi-halinde1i Bizde 3.5 - 4 aylıkken çıkartmıştık,,,, öyle böyle çıkacak o disler o yüzden bol sabırlı içeren günler geçirmiştik oğlumla 🤭😀 sizinde sabırlı olmanızı öneririm:)
LadyMarmalade Zamazingo 3 ay 17 günlükken alt iki dişi patladı ağız mendilini ıslatın verin ısırsın kaşıyıcı istememişti kızım bu bayağı rahatlatıyordu
Merveensar Zamazingo Bizde aynıyiz suan 4 ay 11 günluk oglum hic durmuyor salya akıyor agzından dktorumuz damagina surebilmem icin agri kesici jel verdi o biraz rahatlatiyor ..