kızlar ben gebelikten önce mantarla savasıyordum sürekli akıntı kötü koku oluyordu bir fitilim vardı doktorun yazdıgı neoptran sanırım doğumdan sonra regl oldum akıntım gene başladı. 2 buçuk ay oldu dogum yapalı bu fitili kullanabilirmiyim sizlerden başına gelen varmı?