MerveBagli Hanımlar 44 günlük oğlum çok gazlı olduğu için 8 gündür BioGaia damla kullanıyorum. Ama 2 gündür oğlum kabız oldu ve kakasını yaparken çok zorlanıyor. Sizde de böyle oldu mu neler yaptınız?
Dlkk MerveBagli sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal diyorlar. Benim bebeğim de kabız makatta çatlak var siz de isterseniz baktırın zorlamadan dolayı olmuş olabilir. Zeytinyağı verebilirsiniz poposunu yine zeytinyağı ile silebilirsiniz.
Dlkk MerveBagli benimki de öyle üçüncü gün krize girerdi gliserin fitil yaptım bir kaç kez hastaneye götürdük Kaan yaptılar. Daha üç aylık ama görmediği ilaç kalmadı. İnşallah geçicidir. İsterseniz gliserin fitil deneyin doktora hemen gitmezseniz.
Sedef Biogaia ve sab simplex birkaç gün sonra kabızlığa neden oluyor, ikisinden de vazgeçtik zinco’ya geçtik, kabızlıktan kurtulduk çok şükür 🙏🏻 Bebeğinize yarayan damlayı bulmalısınız.
Seyma16 Zincodan tuttun bütün gaz damlalari hepsini kullandık bi ise yaramadı fakat Bitek metsil yaradı