Selamlar herkese.. Bebeğim 7 buçuk aylık işe başlayalı 1 buçuk ay oldu ama başladım başlayalı kızımın uyku düzeni bozuldu gece düzenli uyuyan çocuk şimdi 2 de 3 de bir uyanıyor full enerji en az 2 saat uyumuyo her gece 2 saat ayaktayım zaten gece 12 de anca yatıyorum sabah 6 buçukta kalkıp bi de işe gidiyorum ruh gibi dolaşıyorum ortalıkta ne yapacağımı şaşırdım. Kızıma kayın validem bakıyo sabah 9da gidiyo öğlen 2-3 gibi alıyorum kızımı 3 e kadar 2 defa uyuyo toplamda 3-3 buçuk saat kadar akşam üzeri de 1 saat kadar uyuyo. Normalde öğlen bu kadar fazla uyumazdı uyku mu fazla geliyo da gece uyanıyo acaba? Kayınvalideme gündüz çok uyuyo biraz erken uyandırın diyorum uyuyan çocuğu nasıl uyandırıyım uyumak istiyo diyo nasıl düzene sokacağım şaşırdım. Uyku eğitimi vermeye çalışacağım ama gündüz onlarda olduğu için etkili olur mu bilemiyorum. Tecrübeli ve çalışan anneler bana bi teselli verin nolur şimdi süt iznindeyim 1 de çıkıyorum ama hemşireyim eve gidip duş alıp kendimi dezenfekte etmeden kızımı alamıyorum almam 2 buçuk 3 ü buluyo 1 ay sonra 2 buçukta çıkmaya başlıycam o zaman bu süre dahada artıcak düzen yine bozulacak şimdi beklesem de 1 buçuk ay sonra mı başlasam acaba ne önerirsiniz?