6.ay aşısı icin aramalrini bekliyorum uygulamaya gore 2,3 gun once tam 6 aylık olmuşuz. Bugün de beni asiya çağırmaları gerekirdi ama tık yok onlardan. Arıyorum açmıyorlar,bu aşılar nerden kac tane yapılıyor?
Birde bebegim 24 nisanda 3200 gram doğdu
6 aylık oğlum var kilosu ne kadar olmalı acaba ?
Persentil hesaplamada hep aynı şeyler çıkıyor güvenemiyorum pek…