EslemEva_23 sormayın çok doktor var burada. Geçenlerde 4 aylık ek gıdaya başladık, bebeğim sadece anne sütü alıyor ve kilo alımı iyiydi, doktorumuz bu şekilde yönlendirdi, dedim. Hanımefendinin biri telepatik olarak bebeğimi muayene edip gelişim geriliği oldugu için doktorumuzun 4 aylık ek gıdaya başlattığını iddia etti. 😁 doktorumun tarzı bu, bende gerekli araştırmaları sadece Türk kaynaklardan değil yabancı kaynaklardan da araştırarak başladım. Neden tek bir karara bakayım ki çocuğumu yetiştirirken. Ülkemizdeki bütün uygulamalar muhteşem mi de sadece burayla sınırlı kalayım?
cahil sanıyorlar başlayanları. 20 küsur ülkenin sağlık bakanlığı kararını inceledim. Uluslarası örgütlerin kararlarına baktım. Aman 180 günü bekle diyenlerin kaçı bunu araştırıp söylüyor valla meraktayım.