Merhaba kızlar covid geçirdi eşim tedavisi karantinası bitti ama çalıştığı kurum özelde yaptır bize sonucunu gönder diyor. Mersin de var mı bildiğiniz bir özel hastahane test yapan devlet karantina bitince yapmıyor. Ama karantina sonrası rapor da vermiyorlar. Ne yapıcaz anlamadım eşim çok ağır atlattı 16 gün hastahanede kaldı. Evdeki 15 günlük karantinası da bitti çok şükür iyi ama test için hastahane bulamadık 🙏