Rihle Bebeğiniz için ıslak mendil şampuan bebek yağı ve losyonu gibi ürünlerde ne önerirsiniz dalin kullandım pek memnun kalmadım.Yardımcı olurmusunuz
idillinamom Rihle Islak mendil Prima kullanıyorum. Bir arada hippin kullanmıştım onuda beğendim. Şampuan doğduğundan beri bübchen alıyorum. Losyonu da mustela idi. Bebek yağıda mustela idi.
VERA19 Rihle Islak mendil Molfix İzotonik sulu ıslak mendil kullanıyorum.Şampuan olarak Bübchen kullanıyorum.Memnunum ikisinden de🌟. Losyon veya yağ kullanmıyorum çok gerek duyarsam arada bir Jonnhson’s Baby nemlendirici kullanıyorum🧴
kivirciginannesi Rihle sampuan, bebek yağı, losyon mustela kullanıyorum. Şampuanı e bebek baby me de içeriği temiz ondan da almıştım. Islak mendil slepy yeni çıkan yeşil renk olanı alıyorum
Seherrumeysa94 Rihle ıslak mendil sleepy yenidoğan kullanıyorum hala 8,5 aylık olduk🤭😊 çok memnunum şampuan sebamed kullanıyodum bitince hipp e geçtim onlardan da memnun kaldım losyon ve bebek yağı kullanmıyorum 🌼
Bilcans Rihle şampuan mustela saç ve vücut için olanı kullanıyorum. Vücut nemlendirici losyon nivea kullanıyorum. Kızım 3 aylık oldu doğduğundan beri sleepy yenidoğan pamuk mendilini kullanıyorum ıslak mendile geçmedim henüz. Zaten pişik oluyor hep altı ıslak mendil kullansam nasıl olur kim bilir 🥺
serebro Rihle ıslak mendil&şampuan unibaby kullanıyorum. Losyon bebek yağı falan kullanmıyorum. Koltukaltı boynu pişik olunca sudocrem sürüyorum genelde.
Seymaogz Rihle ınstgramda muhendisinoglu diye bir sayfa var bu ürünleri inceliyor oradan da bakabilirsin
gglsrnarslan Rihle şampuan hipp kullanıyorum ıslak mendil prima losyon uni baby aldım fakat daha küçük olduğu için onu kullanmadım 🌸
smile56 Rihle ıslak mendil sleepynin yeşil olsnı kullandım şimdi indirimden babyturco doğadan aldım cok memnun kaldım ikisinden de.şampuan johnsons yağ johnsons yenidoğan.bi sıkıntı yaşamadım ama içimde rahat değil içeriği temiz bişeye geçmeyi düşünüyorum