Heide Kızım 26 nisan doğumlu. 2. Mamaya içinde olduğumuz ayın 26 snda mi başlamalıyım yoksa bi dahaki ayda mi
Motherofminna Heide benim oğlum da 27 nisan doğumlu 2 numara aldım 1 numara mamasının bitmesini bekliyorum bitince iki ye geçeceğim geçebilirsin