Daha once bebeğimin kakasinda kan görmüştüm 3 aylıkken nadiren de olsa dra gittik tahlil yapildi kakada kan yok makat catlagidir dedi gonderdi ama benim icime sinmedi bir türlü neyse yogurt tadimina basladim 3 gun kuraliyla. 1.gun sorun yok 2.gun yuzunden 2 tane sivilce gibi kırmızı benek oldu dedim sinek isirmistir bu aralar evde sivrisinek var 3.gun verdim ve arkadasindan bir ağlama huzursuzluk şiddetli anlamadim neyi var jeton sonradan dustu cunku akşamına kakasinda kan gordum. Sanirim gercekten inek sütüne alerjisi var napicam ben sut yok yogurt yok bu cocuk nereden kalsiyum alacak ? Keci sutunden yoğurt yapsam olur mu . yaşadığımız yerde cocuk drlari iyi degil ve pandemi hastanesi oldu :(