NuranZB Arkadaşlar 10 aylık bebeğim var ve sürekli kabız ne yaptıysak geçmiyor doktor osmolak şurup verdi oda fayda etmiyor ne yapabilirim?? Lütfen bilginiz varsa paylaşın😢
Defne_cicegim NuranZB şunu denedeniz mi acaba benim bebeğim daha da küçüktü ben hazır kayısı suyu aldım içtim sabah akşam sütümden geçince aşırı bi yapmıştı ve rahatladı sonra bida da olmadı normal evde kaynattigim olmuyo hazır çok işe yarıyor
Deletedmom413 NuranZB Kayisiyi hasladim hem suyunu hem kendini yedirdim Zeytinyagi icirdim Binde bir olmak kaydiyla alismamasi tembellik olmamasi acisindan poposunu uyardim
Defne_cicegim NuranZB o zaman normal kayısıyı kaynatıp bol bol içir bide zeytinyağı icirsene oda çok etkili
Eymensmomm NuranZB gecen hafta bizde kabızlıktan gittik doktora ve zorlamayla makatta iki çatlak oluşmus hep kabak yoğurt zeeytınyaglı verdim tabi anne sütü ve mama bgn kontrlde doktor kapanmaya yakın oldugunu söyledi dikkat edin bagıraak calıstıran şeyler tüketilmeli