Deletedmom0099 4 ay önce sezeryan doğum yaptım lohusa kanamam 60 gün sürdü sonra 28 gün arayla iki kez regl oldum. geçen hafta gusul almıstım simdi tekrar kanamam başladı. doktora gitmeli miyim? başına gelen var mı? yoksa normal midir?
Masal10 Deletedmom0099 sezeryan sonrası benimde 41 gün sürdü ve 1 gün sonra regl oldum..Reglim 14. gün hala leke şeklinde devam ediyor.. bu konu İçin dün doktoruma gittim ilk 6 ay düzensiz olacağını söyledi ve bana normal dedi
Vefaanadnyadigar Deletedmom0099 Benimde 60 gün kadar sürmüştü canım kadın dogumcum 1 yıla kadar bile sürebilir regl döneminde düzensizlikle devam eder demişti ama her insanın yapısı farklıdır bir doktora görünmende fayda var