Z44 Saglik ocagi 3z ayda çağırdı bizi neden olduğunu sormadım acaba neden çağırmış olabilirler sizide çağırdılar mi çünkü 3. Ayda asi yok
Deletedmom388 Z44 Genelde her ay boy kilo ölçümü için çağırıyorlar. 3.ayda rotavirüs aşısı var ama özel,onun için çağırmamışlardır.Muhtemelen aylık kontroldür
Dn123 Z44 boynkilo kontrolü içindir. Bizim sağlık ocağına biz sağlık çalışanıyiz dedik hiç yüzümüze baktığı yok hiç aramiyor 😀
idillinamom Z44 Kilo-boy kontrolü oluyor. Eğer yaptırmak isterseniz 3.ayda özel olarak rota virüs aşısı da var