gamzelikizim Kızlar buhar makinesi kullanıp memnun kaldığınız marka var mi ? Normal buhar makinesi mi ? soğuk hava üfleyen mi ?
Vefaanadnyadigar gamzelikizim Deerma F525 buhar makinesi almıştım internetten ben aldıgımda baya uygundu (1 yılı geçti ) şimdi ne kadar bilmiyorum canım
Neslihanysldl gamzelikizim we well kullanıyorum.çok memnunum,soğuk buhar veriyor,kademeli olarak ayarlanıyor
Neslihanysldl gamzelikizim we wellin ürünleri güzel oluyor.Buhar makinasınında pek amacı yok yani,güzel bakım ve temizlikle uzun süre kullanacağıma eminim.