Nasıl tarif etsem bilmiyorum ama son 1 haftadır dayanılmaz acı çekiyorum ilk yanağımda oldu küçük bi bölgede devamlı sanki iğne batıyor gibi sızlama vardı dokunamıyordum yanağıma sivilce falan mı çıkacak acaba dedim ama kızarıklık vs yok sadece ağrı var dokunamadım 2 gün sonra kendi geçti dünden beri de sağ el bileğimde aynı sızı var bölgesel bi acı umarım tarif edebildim ama dokunamıyorum çok acıyo 🤦♀️ başına böyle birşey gelen var mı? Şu corona zamanı da hiç doktora gidesim yok ama dayanamıyorum hangi bölüme gitmem doğru olur 😑