Zerre
biz eve geldiğimizde normalde gündüz uykusu uyumayan bebeğim uyudu ama uyurken ağlamalıklıydı uyanınca da yeni aşı olmuş gibi ağlayarak uyandı ağrısı vardı sanırım calpol verdim emzirdim geri uyuttum uyandığında normale dönmüştü. Ateşi beklemeden calpol verirsin ağrısı varsa keser