Bernaebu Sevgilimmm yani ben öyle oldugunu dusunuyirum kolay agzinda eritebildigi icin birde lokma lokma minik minik koyarak baslayabilirsiniz
sedaykn Deletedmom413 İşte diş etiyle ezemediği için öğürüyor olabilir. Sizin ağzınıza pütürlü bir şey verseler ve direk yutmaya çalışsanız canınız acıdığı için öyle düşünün ☺️
Neslihanysldl Deletedmom413 pütürlüden pütürlüye baya fark var yani,ağzında çiğneme hareketleri yapmayı öğrendiğinde ortalıkta öğürme falan olmaz asla.Dişe yormuşsunuz ama beni oğlum diş zamanları ağzını dahi açmaz,yani öğürmez onunla alakası yok.
Deletedmom413 Neslihanysldl Istahsizligi distende Ogurmesini dise yormuyorum aslinda cok stres icindeyim Doktora goturmeyi dusunuyorum bir problem var gibi Insallah yoktur 😐 Bi yanim dis diyor bi yanim sorun var K.marastayim virus aldi basini gitti burda doktorada cesaret edemiyorum Herkeste yer zamanla sabret diyor
Deletedmom413 Neslihanysldl Ek gidaya basladigimizda Once catalla ezme yaptim Daha sonra cam rende Daha sonra normal rende Biraz daha alisinca parca halinde vermeye basladim ne verdiysem O kadar guzel yiyordu ki Suanda yedigi corbada putur denemeyecek puruz gelse agzina oguruyor
Neslihanysldl Deletedmom413 gözümle görmeden verdiğiniz ek gıdanın kıvamını yorumlayamam😊 bir sorun olacağını düşünmüyorum ama sürekli sizin yedirmenizi isterse sizi zorlayacak,büyüdükçe baş edilmeyecek.O yüzden çaresine bakılmalı
Cemis Benim kızım da kahvaltıda pankek yumurta gibi şey yemiyor hep mama kıvamında kaşıkla verebilceğim şeyler yiyor. Sanırım bazı bebekler nasıl yiyeceğini kendi seçiyor 😕
Balkizlarim Sarenur_Kara 7. Aydan beri pütürlü yiyoruz 6.aydan beri blw yapıyoruz şuan 10 ay 1 günlük tek yiyoruz 🙏😍☺️