Azraninnnannnesi Kızlar hayırlı akşamlar 4 ay 12 günlük kızım yaklaşık 25 gündür emme de güçlük çekiyoruz her zaman değil ama cok zorlaştı emzirmek 5 dk emiyorsa n mutlu 🤦🏻♀️ ayakta zıplaya zıplaya emiyoruz. Öyle sinirleniyor ki zor sakinleştiriyorum gaz problemimiz yok var mı bu şekilde olan önerisi olan var mı artık üzülmeye başladm 😔
Zeyozey Azraninnnannnesi atak haftasında olabilir bi yerde okumustum o haftada emmek istemeyen bebek oluyormuş araştırın bir 💕
Azraninnnannnesi Zeyozey evet bende duydum ama bizim atak haftaları oldu artık alışkanlık haline getirecek diye korkuyorum
Azraninnnannnesi Demir91 siz nasıl başa çıkıyorsunuz çünkü daha kötüye gidiyor sanki daha sık yapmaya başladı
Neslihan02 Azraninnnannnesi meme reddi olabilir bizdede oldu 1 bucuk ayda falan duzeldi. Ayakta emzirmekten yoruluyordum. Uyutup oyle emziriyordum sende oyle yapabilirsin👍