Kızlar 2 ay 12 günlük kızım var doğdugundan beri mamayla besleniyor anne sütü yok ilk günler aptamil aldık aşırı kabız gaz yaptı hipp combıotıc aldık beğenmedi kustu içmedi sma optipro aldık 1 bucuk aydır sma kullanıyoruz ama artık kakası yeşillenmeue başladı ishal gibi ve gazı devam ediyor şimdi değişim yapıcam bebelac gold mu bebelac gold nutrikonfor mu alsam kullanan varmı