coco_chanel Ya kızlar beş dakika önce oğlumun( 4 aylık) üzerini değiştirirken bileğinden hafifçe tuttum çıt sesi geldi bileğini mi çıkardım çocuğun kafayı yicem bi şey diyin
ikizerkekannesi coco_chanel sanmıyorum çıktığını burda yazmışlardı arada öyle sesler normal diye görüp yazarlar sanada bende olmuştu biraz zaman geçince elimle dokunuyordum ağlama yoksa birşey olmamıştır diye düşünüyordum hep
HonKiPonKiDoNiNo Yok canim korkma oluyor bazen.. ben omuzunu kitlatmistim resmen ellerim ayaklarim saatlerce titredi kirildi eyvaah diye, doktor olabiliyor dedi oyle sesler 🥰 coco_chanel Takip et ama aglama sisme falan olursa doktora goturun.
Damla93 coco_chanel ağlamıyosa bişey olmamıştır incinse çıksa durmaz ağlar canım benimkinden hep geliyo o sesler
1prens1prensesannesii coco_chanel korkma canım arada oluyor.. Bende açmıştım öyle bir post ama artık alıştım 5 aylığız bizde de oluyor bazen
coco_chanel ikizerkekannesi ayy inşallah yüreğim ağzımda belirtilerine de baktım netten morarma şişlik vs diyo takip edeyim bari cok saolun güzel anne🥰
Bebegim0304 coco_chanel benim bebeğimdedd oluyo çıt sesleri kollarinda falan bi huzursuzluğu yoksa normal yani
Ebruu58 Benim bebeğimin de tuttuğum her yeri çıtlıyo bacağı kolu falan normal korkma ama sen yine de takip et ☺️
ElifkonunAnnesi coco_chanel benim büyük kızımın da kolu çıkmıştı, öyle bişey olsa sürekli olarak ağlar durmaz ağlaması, dokunduğunuz da, bileğini çevirdiğinizde ağlayıp çığlık atıp tepki vermiyorsa iyidir inşallah annesi evham yapma ☺️🙏
Nehirbadeninannesi coco_chanel benimde kizim 1 ay 3 gunluk arada benm kizimdanda oyle cit sesi geliyor bende her defasinda korkuyorum ama bakiyorum aglama morarma vs yok rahatliyorum