Birannebirfurki https://imgyukle.com/i/Ix0N6e Eldiven takıyorum çıkarıyo demin bi gördüm suratına uzun bi çizik atmış iz kalmaması için ne yapabilirim
Misseli Birannebirfurki bephantol onarıcı bakım kremi alın gece sürün sabaha geçiyor bir de tırnak makası değilde makasıyla kesin ben 40 olmadan kestim eldiven kullanmıyoruz bazen çiziyorlr 1 günde geçiyor
Mom095 Birannebirfurki bu izler kalmıyo canım korkma. Benimkide sabaha kadar harita gibi yapıyo yüzünü sonra geçiyo. Hiçbişy sürmüyorum 🌸
Anne_6 Birannebirfurki hiç iz kalmıyor merak etmeyin. Bebek cildi en hızlı şekilde yenileniyor. Nemlendirici krem sürün. Mustela kullanıyoruz Tırnaklarını kesin. Elleri açık kalsın rahat etsin.
s_koc Birannebirfurki iz kalmaz daha kötü çizse bile merak etme hemen geçiyor :) kreme gerek yok. Eldiven tavsiye edilmiyor tırnaklarını kesmelisiniz.😊
Birannebirfurki Anne_6 s_koc tırnaklarını düzenli kesiyorum prematüre olduğu için elleri hemen buz tutuyo 😭
hirasu Birannebirfurki benımde kızım bebek iken yapıyodu ama hıcbır sey yapmadım kendılığınden gectı iz falan kalmadı
Mom987 Birannebirfurki Prematüreden ziyade yenidoğan bebekler fazla hareket etmediği için elleri soğuk olur her yenidoğands olur birazda havalar soğudu. 🌸Üşüyüp üşümediğini göğsüne veya sırtına bakarak anlayabilirsiniz. Bir de tırnaklarını kestikten sonra törpü kullanabilirsiniz. Motor gelişimi için eldiven önerilmiyor.
Birannebirfurki Mom987 biz mi hareketli değilmişiz 😅 bi görsen küvezden beri ayağa kalkmak için can atıyo resmen
Mom987 Birannebirfurki Hareketten kastım dönme emekleme yuvarlama yürüme gibi istemli yapılan hareketler. Tabi bazı bebekler daha hareketidir. Ama genelde yatar pozisyonda oldukları için elleri ayakları soğuk oluyor. 37 haftalık doğmuştu ama elleri 2 ay soğuktu
Minikimmm Birannebirfurki telaslanma canım hemen toplanıyor ben kantorin yağı sürüyordum kendi yaptığımızı hemen geçiyordu
Saglikci Kızıma bir kere bile eldiven giydirmedim, ilk bir ay 4-5 defa çizdi sonra çizmedi alışıyorlar. 39 haftalık doğmasına rağmen bizimkinin de elleri buz gibiydi ve morarırdı doktoru normal dedi endişelenmeyin