sayrannannesi Angars açmadığınız sürece buzdolabında açıldıktan sonra normal ods ısısında tutuyorum yaklaşık 4 buçuk aydır o şekil kullanıyorum ki eczacı da öyle dedi
Ebru-isil Mom078 acaba Bigaia mı Biogaia mı eğer bigaia ise (d vitaminli probiyotik) o dışarda da saklayabiliyor,bio gaia (sadece probiyotikli)ise dolapta.
Ebru-isil Maleficent buzla ise biogaia sanırım o bir de bigaia var o buz torbasız veriliyor dışarda kullanılıyor.
Ebru-isil Misseli bio gaia koyuluyor bi gaia ise koyulmasına gerek yok canım belki bigaiadır d vitaminli olan
Kbryzr90 Mom078 biz çok direndik bir şişe bitirdik ama inanılmaz uykusuzduk ikinci şişeden iki ya da üç kere verdim artık vermiyorum 😑