22 aylık bi kızım var bide 6 aylık oğlum. Kızım bu zamana kadar cok iyiydi kardesini hic kiskanmadi bile diyebilirim cok iyi oynuyodu fln. Simdide oynuyor bi zarari olmuyor çokta seviyor. Ama kıskandığından mi bilmiyorum bu sekilde yapiyor. Surekli bi sinirlilik hali bisey desek hayir hayir diyip duruyor. Herseye hayir kullanan bi insanda değilim. Geceleri uyanmalari başladı. Gec yatiyor 1-2 sabahta 5 bucuk 6larda uyaniyor.Yanıma aliyorum hayir onuda istemiyor. Salona gidiyoruz tv istiyor . Açmıyorum hadi oyun oynayalm diyorum. Oyuncaklarini gosteriyorum eline biseyler veriyorum biraz oyalaniyo sonra yine istiyor. Gündüzleri hic acmamaya calisiyorum tv bakmamalari için. Aksam illa babasi gelincede biraz bakiyo cizgifilm acarsa babasi eğer. Ama bu durum benim canmi skiyor çünkü cok fazla stresli,sinirli gibi.Yabanci biyere gidince agliyor beni birakmak istemiyor. Biri bisey deyince iiihhh diye bağırıyor. 1 ay oncesine kadar hic bu huylari yoktu tlfnda dedesiyle fln konuşmaya bayilirdi onu bile istemiyor. Hatta tlfnda beni gosteriyosun diye kendini yerlere atiyor. Yemekte yemek istemiyor. Kizlar uzun yazdm belki ama bana bi akil verin ne yapicam ben bu kıza