Kızlar 10 aylık kızım. Abisinden grip bulastı ne kadarda uzak tutsam olmadı.. Burun akıntısı falan geçmişti şimdide öksürüğü basladı. Bugün sağlık ocagına götürücem ama evde yapabileceğim bişey varmı sizce öksürük için.mecbur kalmadıkça ilaç kullanmak istemiyorum çünkü 😞