Sndskrsn Aşımız yaklaştı herkes gözümü çok korkuttu inanılmaz stres oldum 6. Ay aşısı çok mu zor 😪 bebeğim zaten çok huysuz huzursuz bir bebek. Her aşı sonrasi ekstra huzursaliniyor bu asi çok ağır ise bana onerebileceginiz biseyler var mi 😪
Nisam1 Sndskrsn canım,benim kizim iki hafta once 6. Ay aşısı oldu ama hic bir huzursuzluk ates olmadı.bana gore en zor aşı 2.ay aşısı onun icin korkmana gerek yok🤗