Merhaba bebeğim gece çok korkarsk acıyla uyanıyor takip ediyorum uykuda elleriyle kollarıyla hep sıçrıyor.ve inler gibi ses çıkarıyor normal mi gaz mi yada reflü felan mi ağzını da sapırdatiyor.tedirginim.bir şey rahatsız ediyor gibi ama ney ? Bu arada emiyor zorlarsa sadece bir kere gece mama.bebegim 53 günlük