TYE nurduran yorumlarda 6 aylık bebege alın falan yazmış herkes bmde kararsız kaldım. Hala yeni dogan kullanıyorum degıstırmek gerekıyo artık 😃
btbgt1025 Aynı zamanda sizi de emiyor mu bilmiyorum ama ben kolaya alışmasın diye uzun süre yenidoğan emzik kullandım. Az gelsin ki beni emmesi de azalmasın diye.
TYE btbgt1025 yok emmıyo basından berı sagarak verıyorum ve yenıdogan kullanıyorım hala sanırım çok az gelıyo artık