TYE Gaz damlsını hergün düzenli kullanıyomusnuz hergün veriyormusunuz? Ben normlde duzemlı verırıdım ama şu som zamanlarda vermıyorum. Gazını kendi çıkrtıyo gibi. Yanlışmı yapıyorum acbaa
Deletedmom98 TYE sancısı olmadan vermiyorum benim kullandıgım bitkisel değil çünkü böbreklerine zarar versin istemiyorum zaten 3. aydan sonra öğreniyorlarmış
Senemmm11 TYE ilk zamanlarda günde 4 defa veriyordum. 2 aylıktı baktım kendi kendine gaz çıkarmaya başladı günde 3 kereye düşürdüm birkaç gün sonra 2 kereye düşürdüm sonra hiç vermemeye başladım
TYE Senemmm11 sanırım benim kızımda kendisi çıkartoyor attık bakalım takıp edecem bu hafta duruma gore bnde bırakırım inşallah