Ozz26 “tuvalet iletişimi” diye araştırma yaparsanız detaylı bilgilere ulaşırsınız.. Oğlum 1,5 aylık 😊 3. Çocuğum ve hayretler içerisinde kalıyorum nasıl anlamamışım diye.. Çişi her seferinde olmasa bile kakasını rahatlıkla anlayabiliyorum.. Bu bize özel Bi durum ya da oğlumun marifeti değil arkadaşlar ☺️ Rabbim öyle güzel yaratmış ki doğuştan gelen bir şey.. Bezine yapmadan önce kıpırdanıyor, huzursuz oluyor hemen gittiğinizde sonuç alıyorsunuz zaten.👍