Kafayı yicem artık zaten stresli bi donemden geciyoruz o da bende zor adapte oluyoruz ama artık bi duzene girsin istiyorummm. Hala ayagimda sallıyorum uyumuyor diş dönemi vs diye kendimi kandimiyacagim çünkü 13 aydır böyle aslında uyku düzeni tam oluşmuştu bı ara 9aylikken 1gibi yatıp 10da kalkıyordu ama şimdi ne uyuduğu ne uyandığı belli. Sabah olunca da 1 2 gibi kalkıyor tamamen sersem oluyor . bana bı yardimci olun az önce dayanamayıp bağırdım bı dur artık diye hemn agladi kıyamıyorum da böyle olunca da üzülüyorum nasıl düzene sokmaliyim uyku düzenini ?