Mom013 neden sürekli rop oluyor bilmiyorum ama benim kızım prematüre doğdu 40,liyken rop yapıldı gözüne bir şey taktılar 6 aylıkken ve 1 yaşında götürdüğmde hiç canı yakmadan sadece bir alete bakılması istendi. 1 yaşında sorun olsun olmasın tüm bebeklerin göz muayenesi olması gerekir yine götürün ama başka bir doktora gidin bence