Tugba49 canim cocuk doktoru arkadasima sormustum bunu , boyu kiz cocuklarina gore ortalamanin ustunde , hareketli ve de genetik oldugundan olabilir demisti.gelisiminde bir sıkınti olmadigi surece kiloyu baz almiyorum demisti hatta belli bir süre sonra boy olcusunu daha cok dikkate aldigini soylemisti . Ayrica kaba ve ince motor becerilerinde de bir sıkınti yok cok sukur, yuruyor , konusuyor vs.aslinda bu sefer de kizdigim sey bingildaga ve bas cevresine takilmasi kiloyu soylemesine takilmadim.