Cerazette kullaniyorum. Ilk kutu da hic adet olmadim ama 2.kutuya başlayinca adet oldum, 2 hafta sürdü. 3 gün temiz kaldım. 4.gün tekrar adet oldum. Şuan 3.kutuyu iciyorum. Hapın ilk sırası bitmek üzere ama hala adetim devam ediyor. Öyle cok yoğun olmuyor, azar azar oluyor ama beni bunalttı resmen. Başına gelen var mı. Hapı mı bıraksam napsam, sürekli kanamam oldugu icinde baş dönmeside yaşıyorum bazen.