Merhaba geçmiş olsun bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah 🙏
Ben sizin yaşadığınız bu sorunu hamileliğimin son ayında yaşadım krem vermişlerdi ama mutlaka kan değerinize ve idrar tahliline gerek var ben hamile olduğum için kadın doğuma gitmiştim. Benim doğum yapınca geçti kaşıntılarım. İlk önce doğum yaptığınız doktorunuza gitmenizi tavsiye ederim eğer o gerekli görürse sizi başka bir polikliniğe yönlendiricektir.