Drnk Benim göğüslerim 3 çocuktaysa mantar oldu uçlarım olmadığı İçin ilk iki kuzum uçlardan sıkılıp göğsü bıraktı oğlum hala emiyor ama artık uçlarım çıktığı İçin slikon başlık kullanmıyordum şimdide ısırarak kanatıyor…Bende göğsünü emmesi için slikon başlık kullan biberon sanıp emecektir ve aç bırak mecbur kalsın mecbur kalınca slikon başlıkla emecektir…🌺