Merhaba anneler yaşayan varsa lütfen yardimci olsun. Ablamin oglu su an 40 küsür günlük bir bebek. Kovitli biriyle temasta bulunmus. Bebek ateşlenince hastaneye götürülüyor ,doktoruna söylenildigi halde temaslı oldugu vücudında bi virüs var teşhisinde bulunup 3 gün hastanede yatırılıyor . Korona olabilir denilmesine ragmen.. Covit testi yapmiyolar.. Üstüne 1 aylık aşisi olan hepatit b aşısını vuruyorlar.. O günden sonra bebek her gün ateşli.. tabi bu arada anne tat ve koku duyusunu yitiriyor. Sonrasinda aileye test yapılıyor sonuc pozitif. Aslında bebekte korona😔 12 ekimden beri ugrasiyorlar hala ateşleniyor. İşin garip tarafi aile karantinada olmak zorında ama giderken ambulansla dönüste ne halin varsa gör magduriyeti.. Taksiye bin git dmeeleri… ( Taksicilere bulasmayacak mi?) kac kere hastaneye gitti biz bise yapamayız deyip gönderiyolar . Dogru düzgün bakmiyorlar bile . El kadar bebe günlerdir ateşli… Takildigim diger konu aşı yapılmasi.. Hastaneye testi pozitif cıktı denildiginde biz zaten o şüpheyle yatırdık demeleri zaten ayrı bir garabet.. Ee şüpheleniyorsun madem hem aileye hem bebege yapsana test! Hastaneler ilgilenmiyor😔 Yavrucaga üzülüyorum günlerdir ateşleniyor inşallah bir hasar bırakmaz. 😔