Yusufyigit-1 Halen kapanmadı kızlar hemşire biraz beni korkuttu hemen doktora götürmelisin diye. Sizce çok önemli bir durum mu😒kafa cevresi büyüyor ama nedense bıngıldak kapanmadı☹️
yusuff_ Yusufyigit-1bas cevresi normalse kafaya taklacak bisey yok. Doktora nedensormyorsn da hemsirenn dediğine inanyorsn
sedaykn Yusufyigit-1 Kızım 18 aylık kapanmadı. Biz başka bir nedenden çocuk Nörolojisine gitmiştik 2 yaşına kadar normal dedi ama d vitaminine devam ediyoruz dozu biraz arttırdı doktor. Kafa çevresi kaç acaba sizin çocuğunuzun ?
Purelove Yusufyigit-1 18 aya kadar kapanmasi gerek diye biliyorum. Cok kucuk bi aciklik varsa sorun yoktur bence. Yine de bi cocuk doktoruna danisin ☺️
E2019 Yusufyigit-1 Canım benimkide kpanmamıştı d vitamini kullnsım baş cevresi büyümeye devam ediyordu doktor sıkıntı yok 2 yaşına kadar sürüyo dedi için rahat olsun ama değerlerine baktır
E2019 Yusufyigit-1 Eğer sağlık ocağı dediyse onların amacı korkutmk banada desiler acil diye doktor ne acili her bebek farklı kapanmazsa ona göre tedavi uygulanır dedi