kimyageranne simdi aklıma geldi. Hero baby 4 aylık kasik maması var, sütlü pirinçli bide sütlü pirinçli muzlu diye çeşitleri var. Onlardan aldım. Biberonda da veriliyor kaşıkla da. 170 cc su koyuyordum. 5 ölçek bebelac gold, 1,5 ölçek kaşık masasından koyuyordum. Daha kıvamlı oluyor doyuruyor hemen acıkmiyordu