Kızlar oncelikle hayırlı geceler doğumdan sonra hep böyle bir post aramıştım nasip banaymış 😂hamileyken 20 yi gecik kilo aldım boyum 1.72 olduğundan çok siritmadi insanlara göre yakışıyor ama kendi içimi ben bilirim yemem olmadığı için diyet yapamiyordum yapsaydım sütüm kesilirdi hem kendimi mutlu etmek istiyorum hem oğlumu emzirmek birgün whtsp durumunda tanıdığım birinin durumuna baktım o yapılı kilolu kadın gitmiş yerine incecik biri gelmiş çok şaşırdım sordum sabah ılık suyun içine iki üç damla elma sirkesi veya üzüm sirkesi atıyormuş hergun iciyormus bende direk oğlumun sağlık ocağı doktoruna sordum emzirirken içebilirmiyim diye tabiki icebilirsin onun zararı olmaz yararı olur dedi yetmedi oğlumun hastahane kontrolünde doktora sordum oda aynı şeyi söyleyince hemen sabah başladım bunun yanında bol su içtim ki içen biri değildim bugün gidip tartıldım 12 günde 3.600 gram vermişim hicbirsey yapmadan kesinlikle tavsiye ediyorum oğlumda herhangi bir değişim olmadı kakasını idrarıni yapıyor bugünden sonrada devam edicem kilo verdiğimi görünce çok motive oldum inanın sizde öyle olucaksiniz şimdiden bol şans güzel anneler 🌸