Slhaaa etkılemıs olmak ıstemem ama rota asısı ıcın yan etkısı yok dedılr ama bızde ates yaptı huysuzlık yaptı… veremde keza oyle.. her cocuk farkıdır tabiki ama ben aynı gun yapılması taraftarı degılım agır gelebilyo cunku…
verem zaten uc doz degılmi ??? ıkı bacak bi kol?
bide rota ustune.. ne gerek var :( hepsı aynı gün