2 aylık bebegim var ve çok gazlı denemedigım damla kalmadı yapmadıgmkz seyler kalmadı ama hep kucak hep çarşafla sallanmak istiyor anca onda rahatlıyor hep ıkınıyor kopkırmızı ediyor kendni uyusa bile kuş uykusu 15 20 dk sınra gaz sancısından uyanıyor annem yanımda şuan ama 1 hafta sınra gidecek gündüz tek basıma ne yapacafm blmiyorum hep ağlıyor ne zaman geçecek tecrübeliler nolur söylesn çok üzülüyorum oğluma ne yapacagmı şaşırdm